Returnering af varer

Returvarer, garanti og reklamation:

Er du privatkunde, har du 14 dages fortrydelsesret på køb fra Leantools.dk. Fortryder du dit køb refunderer vi hele købsprisen samt dine forsendelsesomkostninger, når du efter aftale med os returnerer varerne. Ved fortrydelse skal du, med mindre andet er aftalt med Leantools.dk, selv afholde omkostningerne for returforsendelsen. Læs mere om returnering af varer herunder.

Du kan reklamere over varer der er modtaget med defekter eller ikke svarer til ordrebekræftelsen eller dine forventninger. Efter nærmere aftale kan varerne returneres til leantools.dk. Reklamationen skal ske hurtigst muligt efter modtagelsen. Reklamationer sendes til: service@leantools.dk

Varer der forsøges leveret med fragtskader skal afvises ved modtagelsen. Fragtvirksomheden aftaler herefter en ny leverance med Leantools.dk for Fragtvirksomhedens regning. Hvis du ikke når at afvise varer med fragtskader ved modtagelsen, skal du reklamere til fragtvirksomheden straks du opdager skaden.

Returvarerne skal emballeres og returneres så de ikke får skader ved returtransporten.
Leantools.dk forbeholder sig ret til at afvise at modtage skadet og uanmeldt returgods.
Ønsker du pengene retur vil det lette vores ekspedition, hvis du samtidigt sender os oplysninger om dit pengeinstitut til e-mailen: service@leantools.dk.

Vi skal bruge følgende oplysninger:

Fakturanummer
Bankens navn
Registreringsnummer (4 cifre)
Kontonummer (10 cifre)
Vi returnerer beløbet til din konto samme dag vi modtager varerne.


Leantools.dk ombytter eller reparerer så vidt muligt defekte varer, men vi forbeholder os retten til at afvikle en reklamation ved at udbetale varens købspris jfr. købsfaktura.

Udgiften til returforsendelser af denne type afholdes, efter aftale, af Leantools.dk . Returforsendelse skal aftales med Leantools.dk.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Returadresse:
Navica.co
Att.: Service
Stationsvej 14
DK-8722 Hednested